salemyarA

مطالب آموزشی پزشکی

salemyarA

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

۱) ابزار آرایشگری برایش بخرید: قبل از بردن فرزندتان به آرایشگاه، همه وسایل مورد استفاده در کوتاه کردن مو را به او معرفی کنید و مراحل کار را برایش توضیح دهید. می توانید با هم به فروشگاه بروید و برای او شانه، قیچی و پیش بندی خوش آب ورنگ و مورد علاقه خودش تهیه کنید.
 ۲) زمان مناسبی را انتخاب کنید: چه خودتان بخواهید موهای فرزندتان را کوتاه کنید، چه آرایشگر؛ بالاخره باید کودک را به تدریج در جریان قرار دهید تا آمادگی لازم را کسب کند. به هیچ وجه زمان هایی که می دانید فرزندتان خسته و بی حوصله است (مثلا بعدازظهر ها) برایش وقت آرایشگاه نگیرید. ببینید کوچولوی تان کی سرحال تر است. بعد از خوردن یک صبحانه خوشمزه، شاید زمان مناسبی برای آرایشگاه رفتن باشد.
 ۳) اولین وقت آرایشگاه را بگیرید: اگر اولین بار است که فرزندتان را به آرایشگاه می برید یا او از آرایشگاه و کوتاه شدن موهایش می ترسد، از قبل ذهن او را آماده و به آرایشگاه و زیبا شدن علاقه مندش کنید. به عنوان نمونه، در اینترنت یا مجلات، عکس هایی را از بچه هایی که موهای شان را کوتاه کرده اند، پیدا کنید و به فرزندتان نشان دهید و در مورد هر مدل مو برایش توضیح دهید. می توانید یک داستان زیبا هم درباره کودکی که به آرایشگاه رفته، برایش بسازید یا به او قول بدهید که بعد از کوتاه کردن موهایش با جایزه ای غافلگیرش خواهید کرد.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۱۲
  • سارا مهدوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی