salemyarA

مطالب آموزشی پزشکی

salemyarA

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

پرستار مناسب چه ویژگی دارداگر پرستار کودک خود را از طریق موسسات و مراکز خدماتی انتخاب می‌کنید، باید مطمئن شوید که این موسسه مجوزهای لازم را داراست و زیر نظارت واحدهای نظارتی بهزیستی خدمات خود را به مردم ارائه می‌کند. علاوه بر این، هنگام انتخاب پرستار باید توجه کنید که همواره از پرستارهایی که رشته تحصیلی آن‌ها کودکیاری یا روانشناسی بوده برای نگهداری و مراقبت از فرزندتان استفاده کنید چرا که تصمیم دارید فرزندتان را در بهترین ساعات روز که بهترین زمان ممکن برای بازی و یادگیری کودک است، به او بسپارید. بنابراین بهتر است به جای انتخاب یک پرستار معمولی از پرستار تحصیل کرده و آشنا به کودکیاری و مراقبت از کودک استفاده کنید.
بهترین سن برای پرستار کدام استبرای انتخاب پرستار باید به سن او توجه کنید. انتخاب پرستار جوان و بی‌تجربه قطعا انتخاب مناسبی نیست چرا که ممکن است او به دلیل بی‌تجربگی نتواند در شرایط بحرانی و پرخطر، تصمیم مناسب را برای حفظ و سلامت کودک‌تان بگیرد و از سویی انتخاب یک پرستار مسن که توانایی همراهی کودک پر انرژی و پر جنب و جوش را نداشته باشد یا حوصله صحبت کردن و سر و کله زدن با بچه را نداشته باشد، قطعا نمی‌تواند گزینه خوبی برای پرستاری باشد. بنابراین توصیه ما این است که برای انتخاب پرستار به سراغ پرستاری میانسال که در حدود ۲۸ تا ۳۸ سال دارد، بروید. البته در کنار سن، مهارت‌های پرستار در زمینه مراقبت و نگهداری از کودک نیز بسیار مهم است و نباید از آن‌ها غفلت کرد.

ادامه مطلب..

  • ۹۹/۰۳/۱۲
  • سارا مهدوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی