salemyarA

مطالب آموزشی پزشکی

salemyarA

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

بخش اول: تمرین های بدنسازی

1- خودتان را ملزم به انجام تمرینات سخت تر کنید.

رشد عضله زمانی اتفاق می افتد که ماهیچه ها را به کار بگیرید تا رشته های کوچک پاره شده و این شانس را پیدا کنند که بزرگ تر و قوی تر شوند. وقتی تمرینی را انجام می دهید که ماهیچه هایتان به آن عادت دارند، فرایند عضله سازی اتفاق نمی افتد. فقط زمانی ماهیچه هایتان بزرگ تر می شوند که تا وقتی در آن ها احساس کشش کنید، به تمرین ادامه دهید. بلافاصله پس از تشدید تمرین هایتان می توانید رشد عضلات را ببینید.

 

مطمئن شوید که از وزنه های کافی برای به چالش کشیدن ماهیچه هایتان استفاده می کنید. اگر مبتدی هستید، بهتر است تمرینات بدون وزنه مخصوص ران انجام دهید. اگر این تمرینات برایتان بسیار آسان بود، از دمبل یا هالتر با وزن کافی که بعد از 10 تکرار مجبور به توقفش می شوید، استفاده کنید.

شناخت تفاوت بین محدود کردن خود برای تمرین و آسیب رساندن به خود مهم است. اگر یک مبتدی هستید، برای انجام تمرینات قدرتی بهتر است با یک مربی کار کنید تا درباره ی حدود مخصوصتان بیشتر بدانید.

2- تمرینات سرعتی انجام دهید.

ثابت شده است تمرینات سرعتی –انجام پشت سر هم و سریع حرکات به جای حرکات آرام و ثابت- منجر به رشد عضلات می شوند. وقتی تمرین های مخصوص ران انجام می دهید، این نکته را در ذهن داشته باشید.

نکته تمرینات پرشی، جهشی و بشین و پاشو را به تمرینتان اضافه کنید تا تمام بافت های ماهیچه ها درگیر شوند.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۱/۲۵
  • سارا مهدوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی