salemyarA

مطالب آموزشی پزشکی

salemyarA

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

سس مایونز را درست مثل نرم کننده بر روی موهای تمیز و مرطوبتان بمالید. روی قسمت های پایین موهایتان بیشتر تمرکز کنید زیرا که این قسمت ها قدیمی تر هستند و اگر موهای نازکی دارید به قسمت ریشه های موهایتان نمالید.

کلاه حمام (یک کیسه پلاستیک) را بردارید و بر روی موهایتان بگذارید. همچنین می توانید از کلاه های حرارتی استفاده کنید. در این مرحله احتمال جذب سس مایونز افزایش می یابد.

اجازه دهید که به مدت 15 تا 30 دقیقه سس بر روی سرتان بماند.

با شامپویی ملایم سس مایونز را از روی موهایتان پاک کنید. اگر احساس کردید که کمی از سس مایونز بر روی موهایتان باقی مانده دوباره این کار را انجام دهید.

کریستینا، ویرایشگر مجله NC می گوید: «من این روش رو روی موهای فرفری نوع 2 و 3 ام امتحان کردم. می دونستم که این روش جواب نمیده. قبلا مقاله هایی رو در مورد پروتئین سس مایونز نوشته بودیم که خاصیت آب رسانی ندارد و نمی تواند به عنوان روشی برای درمان پروتئین استفاده شود. همینطور طرفدار استفاده از مواد غذایی برای مو نیستم – خیلی کثیف کاریه. مایونز بو هم داره و اصلا لذت بخش نیست. ولی وقتی این روش رو برای موهایم استفاده کردم و دیدم که موهایم به طرز چشمگیری نرم تر شد واقعا شگفت زده شدم. موهایم طوری شد که انگار تغذیه شده است. به طور حیرت آوری، دیدم که خیلی از افراد می گفتند که با استفاده از این روش موهایشان نرم تر، صاف تر و براق تر شد و من هم با آن ها موافق هستم.»

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۱/۲۵
  • سارا مهدوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی