salemyarA

مطالب آموزشی پزشکی

salemyarA

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

۱-عکس های جذاب و تاثیر گذار قدرتمندتر از هزاران کلمه هستنداولین و مهمترین نکته ای که هنگام اسلاید سازی باید به خاطر داشته باشید این است که هیچ وقت قدرت عکس را دست کم نگیرید. در واقع عکاسی ابزاری قدرتمند برای انتقال پیام شما به شکل بصری محسوب می شود. برای اینکه بتوانید دیگران را تحت تاثیر طرح پیشنهادی یا محصولی که معرفی می کنید قرار بدهید باید از عکس های جذاب استفاده کنید وگرنه خیلی زود ارائه شما خسته کننده می شود.
نکته مهم: عکس ها و تصاویرتان باید مکمل برنامه شما باشند و توجه افراد را به سمت موضوعی که درباره آن صحبت می کنید بیشتر جلب کنند. یادتان باشد که عکس ها باید نقش حمایتی داشته باشند و موضوع اصلی شما را ساپورت کنند نه اینکه از موضوع، دور و پرت باشند.
سعی کنید هر جایی که به نکته مهم و قابل توجهی برخورد کردید از یک عکس استفاده کنید. عکس ها و تصاویر مرتبط تاثیر بسیار زیادی روی مخاطب دارند و توجه او را به موضوع بحث جلب می کنند. تا جایی که می توانید در اسلایدهایتان از متن و نوشته کمتر استفاده کنید چون مخاطب باید تمام توجهش را به شما معطوف کند و با خواندن متن و نوشته داخل اسلایدها حواسش از موضوع اصلی پرت نشود. علاوه بر این یادتان باشد که از عکس های خلاقانه استفاده کنید. قالب هایی به کار ببرید که متناسب با فضای کاری تان باشند و از نهایت خلاقیت و ذوقتان در انتخاب عکس ها و تصاویر استفاده کنید.
۲- از رنگ ها، کنتراست و فضای خالی مناسبی استفاده کنیدیکی از اولین چیزهایی که موقع اسلاید سازی باید یاد بگیرید انتخاب رنگ مناسب و استفاده موثر از فضای خالیست. فضای خالی و رنگ مناسب و جذاب تاثیر زیادی روی ارتباط شما با مخاطب می گذارد. معمولا در اوایل کار طراحی اسلاید استفاده درست و مناسب از رنگ ها کمی چالش برانگیز و سخت است. تا حد امکان از رنگ هایی استفاده کنید که با محتوای کاری شما تناسب داشته باشند. می توانید از قالب های آماده ای که طرح های رنگی دارند هم استفاده کنید.
اگر شرکتتان راهنمای سبک دارد از آن به عنوان پایه و اساس انتخاب رنگ هایتان استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید از وب سایت هایی مثل Adobe’s Color استفاده کنید که تم های رنگی آماده و مناسبی در اختیارتان قرار می دهد.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۱/۲۶
  • سارا مهدوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی